ورزش

http://varzesh3-b-andishe.rozblog.com/

فالکائو: از بودن در موناکو راضیم. به رئال نمی روم!

فالکائو: من از بودن در موناکو راضیم   به گزارش سایت گل:رادامل فالکائو، مهاجم موناکو، در واکنش به احتمال پیوستنش به رئال در پایان فصل، تاکید کرد که از حضور در باشگاه فرانسوی راضی است. فلو

فالکائو: من از بودن در موناکو راضیم   به گزارش سایت گل:رادامل فالکائو، مهاجم موناکو، در واکنش به احتمال پیوستنش به رئال در پایان فصل، تاکید کرد که از حضور در باشگاه فرانسوی راضی است. فلو

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

فالکائو

فالکائو: من از بودن در موناکو راضیم 

 

به گزارش سایت گل:رادامل فالکائو، مهاجم موناکو، در واکنش به احتمال پیوستنش به رئال در پایان فصل، تاکید کرد که از حضور در باشگاه فرانسوی راضی است.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، به تازگی برای خرید این ستاره کلمبیایی در تابستان سال آینده ابراز خشنودی کرد اما فالکائو اعلام کرد که قصد ندارد موناکو را ترک کند.

او به خبرنگاران گفت:" تنها می توانم از فلورنتینو پرس به خاطر آنچه گفته، تشکر کنم. اما من باید به باشگاه فعلی ام، موناکو، احترام بگذارم؛ باشگاهی که در آن احساس خیلی خوبی دارم.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 9

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان